Translate

måndag 17 november 2014

Amatör bilder

Mina fotografiska ambitioner bottnar i musik och dess texter.Tänk att kunna fotografera som Broder Daniel spelade sin musik,full av nerv och känslor.Eller varför inte Ebba grön med sin kraft och texter som åt sig in i huvudet på en hel generation.

Att aldrig ha en högtravande ambition om att bli fotograf,tjäna pengar på sina bilder.Det är samma skit där som i alla läger.Man ska slå sig fram i den enorma konkurrensen,inbilla sig att bli något stort.Lyckas i den stora världen.Känns uttråkande på något sätt.Personligen skulle jag aldrig orka med att fotografera ett bröllop,springa runt och slicka en massa folk i rumpan för att de är så otroligt lyckliga på sin bröllopsdag.Eller en tallrik mat som ska visas på bästa sätt,det blir lite "färg som torkar" syndromet.

Nej tacka vet jag amatör livet.Ska ens fritid och passion drivas som ett företag,så kan man ju lika gärna lägga ner.Nej det är på gatan jag får min terapi !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar