Translate

måndag 7 juli 2014

Brunnsparkens Michael Jackson

Det är andra gången jag ser den här Michael Jackson imitatören i Brunnsparken,tror det var förra sommaren eller hösten jag hade ynnesten att möta på honom.Kan säga direkt att Michael Jackson aldrig har tilltalat mig och min musiksmak överhuvudtaget.Men den här snubben är något helt annat,Michael Jackson hardcore direkt från gatan liksom.Alldeles till höger utanför bild har han sin lilla spelare,där han radar upp hits efter hits,till sin något darriga och hetsiga dansstil.Han varvar piruetter och karatesparkar,så det blir en show i alla fall.Visst ska han ha cred för sin show,hade man själv vågat ställa sig mitt i staden och riva av några danssteg i värsta rusningen,knappast! Han har en pin på skjortan och där står det "Jackson Man". Så håll ögonen öppna och ge han lite cash för sin show!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar