Translate

onsdag 31 oktober 2012

Kvällsbilder III

Samlandet av kvälls och natt miljöer fortsätter.Den här gången var det dags att bege sig in till staden en regnig måndagskväll.Motivet längst ner har jag fotograferat många gånger under dagtid,men på något sätt har det kommit i glömska när jag funderar över lämpliga miljöer för natt foto.

Jag trodde att jag prickat in uppehållet ganska bra,men efter ca: en timma kom det tillbaka som en fin dusch som ökade i intensitet,men jag tänkte inte ge mig förens jag hade bilderna som jag bestämt mig för.

Jag kommer att försöka hålla mig till lite intimare motiv,komma ner mer på gatunivå och inte bara få med de mest uppenbara motiven som broar och kända byggnader,utan lite mer anonyma miljöer som inte avslöjar platsen omedelbart.Så det får bli släpa runt på stativet en del i vinter.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar